Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Ο διάλογος Παπανδρέου - Σαμαρά μόλις φύγανε οι κάμερες! (αποκλειστικό!)

Τι κατέγραψε μέχρι στιγμής ο κοριός μας μέσα στο Προεδρικό Μέγαρο!
Παπανδρέου: Αντώνη, αυτή την κρίσιμη στιγμή που περνάει η χώρα προτείνω ως πρωθυπουργό τον κ. Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Σαμαράς: Γιώργο, για το καλό της χώρας το δέχομαι με τον όρο να παντρευτείς τη Ντόρα.
Παπανδρέου: Επιπλέον, Αντώνη, επειδή δεν είμαι καρφωμένος σε καμιά καρέκλα, σου παραχωρώ τη θέση μου ως Προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.
Σαμαράς: Εγώ Γιώργο θα προτείνω στη Βουλή να σε ανακηρύξει Επίτιμο Πρωθυπουργό της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Παπανδρέου: Τι θα γίνει όμως με το φίλου μου Βαγγέλη; Έχεις καμιά πρόταση;
Σαμαράς: Θα προτείνω να γίνει κυβερνητικός εκπρόσωπος στη μεταβατική κυβέρνηση, έτσι θα μιλάει όσο θέλει και κανείς δεν θα καταλαβαίνει.
Παπανδρέου: Φίλε μου Αντώνη πολύ με συγκίνησες με την αποδοχή όλων των όρων μου.
Σαμαράς: Φίλε μου Γιώργο σου το χρώσταγα από τα φοιτητικά μας χρόνια.
Κάρολος: Ρε παιδιά με συγκινήσατε, πώς δεν το σκέφτηκα να το κάνω αυτό πιο νωρίς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψτε εδώ τις προτάσεις, τις σκέψεις, τις ιδέες, τις απόψεις, τα προβλήματα για ότι σας ενδιαφέρει.